Objednávka
Veškeré potvrzené objednávky se stávají závaznými. Potvrzenou objednávkou zákazník souhlasí s cenou zboží a poštovného. Kupující dále stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s reklamačním řádem tohoto e-shopu. Kupující může stornovat objednávku do 6 hodin od objednání.
Způsob dodání zboží
Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce. Je-li vybrané zboží na skladě, je expedováno obvykle do třech pracovních dnů, a to prostřednictvím České pošty. V případě, že Vámi vybrané zboží nebude na skladě, budeme Vás kontaktovat.
Možnosti dopravy ČR
Osobní odběr (Boskovice) 0,- Kč
Česká pošta 79,- Kč
Platební metody
Platba předem na účet 0,- Kč
Hotově 0,- Kč
Dobírka 60,- Kč
POŠTOVNÉ PŘI OBJEDNÁVCE NAD 4999,- KČ ZDARMA !!!
Objednané zboží zasíláme kamkoli, ale pouze po platbě předem a předchozí domluvě.
Převzetí zboží
Kupující při převzetí zboží zkontroluje správnost dosaného zboží a neporušenost jeho obalu (je-li k dispozici). V případě jakékoli nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informuje pracovníky e-shopu.
Pokyny k platbě
Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby (cena objednávky + doprava) na níže uvedený účet.
Č.účtu: 153258141/0300
Variabilní symbol: Číslo objednávky
Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení (v nepoškozeném stavu a bez známek užívání) bez udání důvodu. Ke zboží musí být přiložena faktura s uvedením, zda-li chcete vrátit peníze poštovní poukázkou na uvedenou adresu nebo na Vámi uvedený účet. Na vrácení peněz má prodávající 30 dní od doručení zásilky. Částka bude ponížená o prokazatelně vynaložené náklady (poštovné resp. zaslání peněz poštovní poukázkou).
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude poštovné odečteno v případě, že částka za ponechané zboží je vyšší než 1.000 Kč.
Vrácené zboží NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Zásilka nebude přijata!!!
Reklamace
Není –li uvedeno jinak je záruční lhůta zboží 24 měsíců, ve které se reklamace uplatňuje. Dle zákona bude reklamace zboží vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky reklamovaného zboží spolu s fakturou. Zásilka musí být znatelně označena slovem REKLAMACE a musí obsahovat fakturu, na které je uvedeno co reklamujete. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem, jak reklamace dopadla. Reklamované zboží musí být čisté a vhodně zabalené.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu a v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.